laat je inspireren

Een inspirerende video met een helder accent! Met deze korte promotie willen we enkele sprekers benadrukken die jou willen inspireren tijdens de “There Is More” conferentie.

Hans wil graag met je delen uit zijn eigen getuigenis en uitleggen waarom hij de drijvende kracht is achter “There Is More!” – een beweging voor een actief christendom  Bekijk de video en laat je inspireren.

There is more…een conferentie waarin je geloof en je leven verandert. Het gaat ons om de gaven en de kracht van de Heilige Geest en om jouw persoonlijke roeping, waar deze dan ook ligt. Misschien jouw kerk of huiskerk, de groep of het domein waar jij werkzaam bent. We leggen nadruk op echt geloof, op discipelschap en op getuige-zijn. We willen Jezus volgen in de kracht van de Heilige Geest.  Enerzijds als meer dan overwinnaars, anderzijds ook in het lijden en verdriet. We hebben sprekers die daarvan kunnen getuigen en we leggen deze editie ook een nieuw accent: Hoe volharden wij en kunnen sterk staan als christenen in moeilijke tijden?  

Hoe ben je een ‘steady and ready’ christen? We hebben als christenen nu Gods agenda en leiding nodig, profetisch inzicht en Bijbels christendom wat het koninkrijk demonstreert, ook in tekenen en wonderen. De cardioloog Chauncy Crandall en zijn vrouw Deborah gaan ons daarin voor, evenals de vurige evangelist Werner Strydom.  We weten allemaal: Het christendom groeit tegen de verdrukking in en de vele bovennatuurlijke wonderen in de vervolgde kerk inspireerden ons om Tom en JoAnn Doyle te vragen ons de principes te leren van een kerk die gelooft tegen de klippen op en tegen de stroom in. Ook in het Westen hebben we een enorme uitdaging met de machten van misleiding en verval.

Wij willen jou graag als leider of als gelovige bekrachtigen en bemoedigen. We laten zien hoe belangrijk het is om te getuigen.  Hoe zou het zijn als elke Nederlander de kans krijgt op een authentieke ontmoeting met Jezus in de kracht van de Heilige Geest? Hoe werken we samen als christenen om dat doel te bereiken? Hoeveel tijd hebben we nog voordat Jezus terugkomt? We ervaren urgentie, meer dan ooit tevoren en strekken ons uit naar revival en reformatie, in de zin van: terug naar de kern als een voortdurende beweging. We zijn ook betrokken op Israël en begrijpen de tijd waarin we leven.

Locatie: Evangelische gemeente ‘De Schuilplaats’.
Otterloseweg 18A, 6718ZM Ede

Ontmoet alvast de sprekers van THERE IS MORE 2023

Tom Doyle

Best Selling Author